خانوما ببینین سونو خوبه حس میکنم کمه

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم نرماله ولی یکم بیشتر پروتئین بخور تخم مرغ مرغ گوشت و اجیل و حلیم و پرتقال و اینجور چیزا

من ۳۳ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود وزنش

کاملا نرماله و صدک اش هم عالیه

فک نکنم کم باشه من 33 هفته و 3 روز رفته بودم 2100 بود هم سونو هم دکترم گفتن رشدش خوبه، تازه صدکشم زده بین 50تا 90
فک نکنم جای نگرانی باشه

کاملا نرماله

خیلی زیاد نه
یه کوچولو کمه

سوال های مرتبط