مامانا کیا پولیپ رحم داشتن و برطرف شده؟

۴ پاسخ

عزیزم علایمت چیه؟
الان ک پولیپت مونده
خاهش میکنم اگه هستی جوابم بده
منم دوماه پیش کورتاژ کردم ولی الان اواسط سیکلم هس باز لکه بینی دارم و خونریزی خفیف

سلام‌عزیزم ببخشید شما پولیپ رحم داشتید عمل کردید؟

من داشتم موقع سزارين دكترم گفت با جفت و همه چي كنده شد

پولیپ رحم چیه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی