دوستان قرص آسپرین واسه چیه؟

۴ پاسخ

رقیق کننده خون

عزیزم من پرم میشه درخواست بدی

قرص آسپرین هم رفیق کننده خون هست و کسایی که خون غلیظ دارند هم استفاده میکنند. برای دردهای عضلانی و کاهش التهاب هم استفاده میشه

بعد عمل میدن ک امبولی نکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی