کسی قرص آسنترا مصرف کرده ؟برا چیه؟

۷ پاسخ

قرص اعصابه برای کسانی که افسردگی و استرس باهم دارن
وقتی میخوری انگاری اعصابت بوتاکس میشه یکی جلوت پر پر هم بزنه به پشمت هم حسابش نمیکنی انقدر بیخیالی خوبی میده که نگو😅

سلام زهراجان میشه عکس این قرص که گفتی بدی؟

من دارم بعضی وقتهاکه میخورم خیلی بی خوابم میکنه شماچطور؟؟

بله برای افسردگی و عصاب و شاد میکنه

برای جلوگیری ازغلیظ شدنه خونه.من سربارداری دخترم تاچندوقت بعداز به دنیا اومدنش میخوردم‌.خونم لخته میشد.زن داداشم آنژیو زد دکتر قلب بهش داد میخوره.

نباید خودسرانه استفاده و قطع کرد تحت نظر پزشک باید باشی

بله من پیش روان پزشک میرفتم برا اعصاب نوشته بود قرص قوی هست

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های خوشکل مامان دوقلو های خوشکل ۶ سالگی
مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 ۶ سالگی