خانما بچم ۴ ماهو۳روزشه جدیدا خیلی بی قرار و حرصیشده دلیلش چیه

۴ پاسخ

دقیقا بچه های منم تو این سن اینجوری شدن

وایییی بچه ی منم اینجوری شده یعنی انقد نق میزنه و گریه میکنه و بعضی وقتا تا یکساعت همینجور یکسره گریه میکنه البته بخاطر دندونشم هست چون یکسره لثش میخاره

بخاطر دندوناشه

درست میشه چند وقت دیگه به خاطر رشدشونه

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی