خدا کمرم داره دوتا میشع و پریودی لعنتی نمیاد

۴ پاسخ

۲۵ روز تاخیری😐😐😐 چرا بدنتو عذاب میشی یه سونوگرافی برو جوابشو ببر دکتر برات دارو بده اینجوری کیست اینا تشکیل میشه اصلا بارداری صورت نمیگیره که

چند روز تاخیری؟ تنبلی داری؟!

چرا نمیری دکتر

بیبی چک زدی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
❤️❤️ ❤️❤️ قصد بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری