مامانا جواب بدید.نشتی کیسه اب چجوریه؟

۸ پاسخ

به طور ناخواسته مقدار زیادی آب یا به صورت یه دفعه میاد یا کم کم آب میاد؛ رقیق و بی رنگ دقیقا مثل آبه

پاهات هشتی بزار ب پشت دراز بکش محکم سرفه کن اگ اب اومد کیسه ابه ی نوار بزار ازاین ساده ها اگ خیس شد کیسه ابه اجی من دوبار شک کردم رفتم دکتر همینارو بمن گفتن و بار اخر دوتا شورت خیس کردم گفتن ادرارته بچه سنگین شده برا اونه... ولی مطمئن ترین راه سونو گرافیه همین

یهویی ی مشت آب میاد بیرون

کیسه آب که پاره بشه حتی در حالت راه رفتن عادی ازت آب ولرم میریزه
یا سرفه کنی ازت آب میریزه

مث ترشحه دیگه هی خیس میشی کم کم

ن فک کنم مداوم میاد کیسه آب

نشتی کم کم میاد

هی ازت تیکه تیکه اب میاد بدون اینکه ادرارکنی

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی