دوستان من چند هفتم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

چهار هفته فکر کنم بشی

عددبتای منم بالابود میگفتن ۵هفتس ولی رفتم سونو گفت ۳هفته

از بتا نمیشه گفت اولین روز از اخرین پریودیتون رو حساب کنید تا امروز میشه سن بارداری

آخه میگم ک من اقدام نداشتم فک کنم ۸ روز پیش اقدام داشتم یعنی تو ان تی دقیق دقیق میگ؟

عزیزم از روی بتای تیتر میشه تا حدودی هفته رو حدس زد
این بتای معمولیه.
بعدم بهترین راه اینه که طبق پریودی حساب کنی.
بعدشم ان‌شاالله سن دقیقشو تو سونوی انتی بهت میگن

من 4 هفته بودم عدد بتام این بود
مبارک باشه🌹

سوال های مرتبط

مامان پریا مامان پریا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو تو دلی مامان کوچولو تو دلی هفته سیزدهم بارداری