قلب جنین از چند هفته میزنه
من هفته هفتم بارداریم

تصویر
۱۱ پاسخ

من شش هفته وپنج روز رفتم تشکیل شده بود اما شما هشت هفته برو عزیزم😇انشالله که همه چی خوب پیش می‌ره🤍

۸ برو سنو مشخصه

سلام خانوما جنین پسر کدوم سمت قرار داره

من6هفته و4روز رفتم قلبش میزد

کلا هشت هفته ب بعد تشکبل میشع عزیزم و برای اشکیل قلب سیب و بع یا دمنوش بع عالیه

دکترم به من گفت دوهفته دیگ بیا

8 هفته

ولی سر دخترم ۶هفته رفتم گفت قلبش تشکیل نشده ۹هفته بیا

خدا کنه سالم و سلامت باشه❤

من ۵هفته رفتم کفت قلبش تشکیل شده

فک کنم 6 هفته دیگ باید قلب تشکیل شه
من هفته دیگ باید برا سونو تشکیل قلب برم🥺

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته دوازدهم بارداری
مامان هورمان مامان هورمان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی