من شش هفته وپنج روز رفتم تشکیل شده بود اما شما هشت هفته برو عزیزم😇انشالله که همه چی خوب پیش میره🤍
۸ برو سنو مشخصه
سلام خانوما جنین پسر کدوم سمت قرار داره
من6هفته و4روز رفتم قلبش میزد
کلا هشت هفته ب بعد تشکبل میشع عزیزم و برای اشکیل قلب سیب و بع یا دمنوش بع عالیه
دکترم به من گفت دوهفته دیگ بیا
8 هفته
ولی سر دخترم ۶هفته رفتم گفت قلبش تشکیل نشده ۹هفته بیا
خدا کنه سالم و سلامت باشه❤
من ۵هفته رفتم کفت قلبش تشکیل شده
فک کنم 6 هفته دیگ باید قلب تشکیل شه
من هفته دیگ باید برا سونو تشکیل قلب برم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.