خانوما برای زیاد شدن شیرتون چی می‌خورید

۵ پاسخ

من دخترم رفلاکسیه و چون شیر نمیخوره شیرم کم شد فقط دارم با دوشیدن زیادش میکنم

مایعات فراوان پودر گالاکتومید نخودچی .عصاره پای مرغ و قلم و اینا

آب هویج
برنج محلی و گوشت لای برنجی

دیگه شیرم ته کشیده بخدا همه کار هم کردم

قطره شیر افزا ماکارونی ابگوشت دلستر

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی