خانوما برای زیاد شدن شیرتون چیا میخورید!؟

۵ پاسخ

خرما،آب هویج،عدس پلو،شویدپلو،مایعات فراوان
و اگر مشکلی نداری از داروهای خونگی که طبع گرم دارن زیاد استفاده کنی

والا من که با هیچ غذا و خوراکی زیاد نشد .از داروها هم قرص لاکتاول،پودر گالاکتومید و قطره شیرافزا دوره ای استفاده میکنم که خوبه تا الان تونستم به دخترم شیر بدم

قطره شیر افزا قرص شیر افزا
خرما مایعات
مرغ غذاهای پلویی ماهی بشدت

قطره شیر افزا گرفتم‌

شنیدم سمنو خیلی تاثیر ‌داره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی