برای زیاد شدن شیرتون چیا میخورین ؟

۴ پاسخ

اب هویج و قطره شیرافزا

من قرص لاکتاول میخورم ، مکمله ، برای شیردهی، روش نوشته روزی ۲ اا ولی من یدونه میخورم خوب بوده راضیم، مکمه هیچ ضرری هم نداره و مخصوص شیر هم هست

قطره شیرافزا ،مالشعیر،خاکشیر،آب هویج

همه چیز برنج خوبه آبگوشت من که یه روز خوبه یه روز کمه

سوال های مرتبط

مامان نیهان💗 مامان نیهان💗 ۱۲ ماهگی
مامان 🫧🧸✨اهورا✨🧸🫧 مامان 🫧🧸✨اهورا✨🧸🫧 ۱۱ ماهگی