۴ پاسخ

منم امروزریختم برااولین بار

من میدم گاز بزنه

آره بریز ویتامین سی داره خیلی خوبه

من از ۶ ماهگی ریختم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان زانیار مامان زانیار ۱۷ ماهگی