من تا کی میتونم سونو انومالی برم

۵ پاسخ

۱۸هفته و سه چارروز ک‌شد برو چون میگن بهترین زمانشه من ۱۹هفته تمام رفتم باز مبگف دیر اومذی

از ۱۸ تا ۲۲

چرا همین هفته نمیری؟

22هفته

تا 22 هفته

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری