خانما سنو آنومالی از کی تا کی میتونم برم ؟؟

۶ پاسخ

خانما آیا تو آزمایش کواد مارکر دیابت بارداری رو تشخیص میدن

از ۱۷هفته تا ۲۰اما بهترین تایمش ۱۸هفته و چند روزه

من برا ۱۷ هفته و ۳ روز نوبت گرفتم

از ۱۸تا۲۲ عزیزم
بهترین زمانش همین ۱۸هفته و چند روزه میگن👌🏻

از ۱۸هفته میتونی بری

از ۱۸ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری