شما هم سمت شکمتون جوش میزنه

۲ پاسخ

آره واسه من رو سینه و شکمم بعضی اوقات جوش میزنه نمیدونم دلیلش چیه؟

نه،جوش نمیزنه ،تا حالا دوبار موهای شکممو زدم، هردوبارش خیلی خارش داره، ولی این دفه حس میکنم خودش کلا اینجوریه،چون موهاش یکم بلند شدن دیگه از این گذشته ک بخاد خارش پیدا کنه،ولی شنیده بودم ک بعضیا میگفتن اگه شکمت اینجوری شد اصلا بهش دست نزن

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری