میشه برام دعا کنین 🙂 با هفت روز تاخیر فردا میرم آزمایش 😅

۱۲ پاسخ

شما باردار بودی یا پریود شدی؟

انشاالله که باردار باشی برا منم دعا کن زودتر نی نی دار بشیم به حق علی اصغر 💔🥲🤲

چرا تست نمی‌زنی آخه دختر چرا مقاومت میکنی 😂😂😂

عزیزم‌چرا بی بی انجام نمیدی اول بی بی بزار بعد برو ازمایش بده

فداتشم گلم🌹🌹

انشالله مثبتی

عزیزم انشالله فردا برات بهترین روز عمرت باشه و باردار باشی برا منم دعا کن

انشالا به حق علی اصغر (ع) بارداری عزیزم🤲❤

انشالله بحق فاطمه زهرا خدادلتو شادکنه

ان شاء الله که مثبتی امید به خدا به خیر باشه

علائم داری؟

انشالله عزیزم مگ تست ندادی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری