الانم نباید کمپوت آناناس خورد؟
دلم میخواد..

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم درحدی که دلت میکشه یکم بخور نه یه ظرف کمپوت کامل بچت زردی میگیره گرمیش میشه

من همون ماه اول ی آناناس کامل خوردم

و منی که هفته ای یه بار میخورم... 😪🙃

بخور ولی زیاده روی نکن

اینقد خودتون محدود نکنین بابا من وااله همه چی خوردم حتی زعفرون هر چیزی در حدش بی ضرره بخور نوش جونت

اقا بخورین دیگه
من تو همه بارداریام همه چی خوردم
این بارداریم که ویارم کمپوت اناناس بوده همش خوردم😍

من میخورم ولی کمپوتشو در حد یک یا دو لایه

بخور نوش جونت

بخور فدات شم به اونقدری تو بخوری چیزی نمیشه
سه هفته است دارم هر روز میخورم هنوز بچه ام اتفاقی براش نیفتاده جاشم خوب خوبه 😂😂

بخور دیگ هفته ات بالا ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی