شماها زینک میدین نبنی هاتون

۴ پاسخ

یه ماه درمیون اوکیه...منم اثاث کشیمو کنم شروع میکنم....خرداد میدادم بهش.

نه من ندادم همون مولتی زیاد از این چیزا نمیدم بهش

اره من ی چند وقتیه میدم دخترم خیلی لاغره دندون دراوردلاغرترم شد زینک پلاس ومولتی واهنشو میدم یکم داره چاق میشه

دادم و نمیدونم چرا پیشمون شدم انداختم بیرون

سوال های مرتبط

مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری