۴ پاسخ

زینک طبق‌دستور پزشک باید باشه سر خود نده عزیزم
من اویفر نوشت براش مولتی و اهن و زینک هست

تا الان اصلا دکترش زینک ننوشته براش

من اینو بهش میدم خوشمزه و خوشبوعه

تصویر

زینک اگه نیاز باشه پزشک مینویسه. سرخود ندید

سوال های مرتبط

مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی