کیت تخمک گذاری کی بزنم؟

۲ پاسخ

نگا یک کاغذ ور دار از برج تیر تا مهر روزا که پروید شدی بزن مثلا
تیر 26
مرداد24
شهریور26
بعد یک بکش ببین فاصله تیر 29روز طول کشید روز 17سیکل تخمکگزاریته
رو مرداد تا شهریورمیشه 15روز سیکل میشه تخمک گزاری پس 15سیکل کوتاه ترین تخمک گزاری میشه و 17سیکل بیشترین اینا مثال بود برا خودتو حساب کنی شاید فرق کنه من دقیقا کیت چون زدم رفتم نگا کردم دقیقا درست بود

روز ۱۲ سیکل شروع کن

سوال های مرتبط

مامان گندم خانم🩷 مامان گندم خانم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
یا امام رضا یا امام رضا قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری