۳ پاسخ

سلام عزیزم برای کم ابی جنین شما چقدر مایعات خوردی ؟ راهنمایی میکنی نگرانم

نزن هورمونا رو بهم میریزه

منم قبلا میزدم مدام لکه بینی داشتم ولی خارجیشو زدم اینطوری نبود

سوال های مرتبط