عزیزم من هم امپول سه ماهه زدم پیش ماما همشم لکه بینی دارم این یکماهه
بهت نساخته
نزن اصلا خوب نیست کلی عوارض داره
من مامانم بعد از ب دنیا اومدنم زد این آمپول و دیگه پریود نشد تا روز امروز الانم اصلا حال خوشی نداره همش گر میگیره تنش پا درد و هروز سردرده
دخترخالمم سه دوره زده الان ب زور داروی گیاهی پریود میشه
چه آمپولی زدی و خودت خریدی؟؟
بهت نمیسازه اگه بیشتر ازهفت روز لکه بینی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.