۵ پاسخ

عزیزم من هم امپول سه ماهه زدم پیش ماما همشم لکه بینی دارم این یکماهه

بهت نساخته

نزن اصلا خوب نیست کلی عوارض داره
من مامانم بعد از ب دنیا اومدنم زد این آمپول و دیگه پریود نشد تا روز امروز الانم اصلا حال خوشی نداره همش گر میگیره تنش پا درد و هروز سردرده
دخترخالمم سه دوره زده الان ب زور داروی گیاهی پریود میشه

چه آمپولی زدی و خودت خریدی؟؟

بهت نمیسازه اگه بیشتر ازهفت روز لکه بینی داری

سوال های مرتبط