۴ پاسخ

من لرز که نداشتم درد هم به خاطر پمپ درد که بیمارستان گذاشته بودن تا دو سه روز نداشتم بعد از سه روز که دردم شروع شد شیاف میذاشتم

من سزارین دومم اینسری لرز نداشتم درد هم با شیاف

تاچندساعت لرزهست

لرز که کاری نکردم
دردمم شیاف

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان هاناجانم مامان هاناجانم ۴ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی