کیا بچشون هیدروسفالی داشته؟چکارکردین خوب شد؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم بچه شما به دنیا اومده خوبه ؟؟
چند هفته بهتون گفتن هیدروسفالی بچتون؟

عزیزم عکس سونو رو میفرستی ؟
به منم یهو دکتر گفت هیدروسفالی هست چند جای دیگه سونو گرفتن گفتن هیدروسفالی نیست فقط سرش از یه طرف بزرگتراز طبیعی هست

بچه من اینجور بود خیلی شدید بود شنت گذاشتیم
یعنی ی لوله از سرش وصل کردن ب کلیش ک آب خالی بشه تو کلیه ش
بعد عمل دوام نیاورد ایست قلبی کرد
برا من خیلی شدید بود ولی بچه های ک کمتره با عمل تقریبا خوب میشن

من شنیدم یکی بوده همه بچه هاش اینطور میشدن وقتی بچه به دنیا نیومده میرفتن این اب خالی میکردن بعد مشکلی نداشتن

بیشتر کسایی که ازدواج فامیلی دارن اینطور میشه لوله های عصبی بچه بسته نمیشه یا خوب بسته نمیشه فک کنم بعد به دنیا اومدن درمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی