کسی توبارداری کهیرزده چکارکردین که خوب شدین

۷ پاسخ

عزیزم بعدبارداری کهیرت خوب شد؟

میشه عکس بدی آبجی
من سر بچه اولم بعد سزارین زدم هنوزم لک هاس مونده رو پاهام و شکمم و دست فقط صورتم نیست

مامانم میگه ماست بمال روشون. خودم امتحان نکردم

من افتضاح زدم بعد سه چهار هفته خوب شدم سیتریزین ۱۰و پماد کالامین دکتر داد بهم

اگه کهیرت شدیده یه دستمال نخی خیس کن بیار رو پوستت

هیچی من امروز صبح ترسیدم از رویه لبم در شده 😑

قرص سیتریزین ده

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری