اه مزخرف ترین حمله هست
اره من تقریبا تو هفته ۲۹ بودم رفته بودم مطب دکترم طبقه بالای دکترم مطب مغز و اعصاب بود یه مرد با مشکل اعصاب اومد تو مطب زنان شروع کرد زنا رو هول دادن و میخواست صندلیا رو پرت کنه و خیلی چیزای دیگه من برای اولین بار پنیک شدم به حدی که پاهامم میلرزید نمیتونستم وایسم
اینقدر که ترسیده بودم بخاطر خودم و نینی اصلا وحشتناک بود
تا چند ساعتم بچه تکون نمیخورد بعد چندساعت و خوردن چیزای شیرین خداروشکر بخیر گذشت
من😟
ازقبل بارداریمدارم
من دوبار داشتم
عزیز دلم من کلا قبل از بارداری داشتم ودرطول بارداری این اتفاق برام وقتی عصبی میشم می افته تا جایی که میشه خونسردی خودتو حفظ کن وقبل از اینکه حالت بد بشه داخل یه پلاستیک تنفس کن میتونی از مشاور کمک بگیری یا داخل گوگل بزن ولی روانشناس دقیق برات توضیح میده من ایندفعه این راهو امتحان کردم خیلی عالی بود
عزیزم منم دارم چندساله . الانم تو بارداریم دارم دارو میخورم بعد سعی کن چیزایی ک اعصابتو بهم میریزه یا ناراحتت میکنه سمتشون نری . پانیک اینجوری ک اگ زیاد بهش فکر کنی بدتر میاد سراغت
منم یهو ی فکر منفی میاد سراغم بدنم عرق میکنه ی حس بد میگیرم وای خیلی بده
بله من دارم
حمله پانیک چیه؟؟
من یه بار تو ۱۱ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.