خانما کسی بوده اب دور جنین زیاد باشه چکارکردین

۶ پاسخ

سلام عزیزم،شما اب دور جنین زیاد بود چیکار کردین؟؟!

برا منم زیاد بود نمیدونم الان چند شده

من زیاد بود ترسیدم تو 37 هفته سزارین کردم

مال شما چنده ؟مال منم آب دورش زیاده

کار خاصی فکر نمیکنم انجام بدی فقط میگن قندیجات زیاد نخورین.هندونه اینا ک اب فراوون داره نخورین بازم از دکترت بپرسی کامل راهنماییت میکنه عزیزم

شیرینی جات رو حذف کن

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی