۳ پاسخ

ن سزارین نمیشه آمپول فشار میزنن طبیعی بیاری

اره برا منم زیاد بود ولی نگفتن سزارین فقط استراحت کردم سردی هم نخوردم
چون سردی جیش میاره واسه بچه و ابشو زیاد میکنه

من بچم اب دورش زیادبود گفت ۳۹هفته باامپول فشار ختم بارداری میدن
البته بعدش نرمال شد

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی