آب دور جنین زیاد باشه یا کم سزارین اجباریه

۷ پاسخ

فک میکنم کم باشه

دیگه خیلی حاد باشه سز اورژانسی میشی

ربطی نداره ب نوع زایمان

من اب دور جنین کم بود و حرکاتش هم کم بود سزارین اورژانسی شدم

فک نکنم ربطی داشته باشه

سلام ن مال من کم بود آمپول فشار زد طبیعی
حالا زیادو نمیدونم

سلام عزیزم
نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی