۶ پاسخ

جفتش خطر ناکه و سریع سزارین میکنن

زیاد باشه احتمال این که کیسه اب پاره بشه زیاد میشه
کم باشه برا جنین خطرناکه یوقت تو خشکی نمونه زایمان طبیعی سخت میشه

هر دو باید نرمال باشه

زیاد باشه احتمال دیابت میدن کمم باشه ک باید کنترل بشه ک خدایی نکرده برا جنین اتفاقی نیفته

هر دوش

هردوتاش

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی