قندت کنترل کن میوه های قند زیاد و آبدار نخور چای کمش کن یا اصلا نخور
منم همین شرایط دارم.دیابت ندارم.
دکتر گفته مایعات فقط در حد رفع تشنگی بخورم.قند و شکر مصنوعی کلا حذف کردم.میوه های شیرین تو طول روز پخش میکنم یهو نمیخورم.هندونه طالبی و..فقط در حد ی برش میخورم
ماله منم ۲۳ هست دیابتی ام ماله شما چنده
اگه قند داری دیابتی هستی
شیرینی غذای چرب و هندوانه اصلا نخور
مایعات و کنترل شده بخور
شیرینی جات و حذف کن
هندونه و طالبی اینا نخور
قندداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.