۷ پاسخ

هیچی مایعات و کم کن رابطه هم نداشته باش پیاده روی کن کم

قندم خوب بوده
فشارامم بالا نیست
ولی مایعات زیاد میخورم
نمیدونم از چیه

تا سونوی بعدی که میری شیرینی و شکلات و قند مصنوعی رو حذف کن. حواست به قند میوه‌ها هم باشه.
اگر میتونی نون سنگک رو جایگزین کن،مایعات هم در حد اعتدال بخور نه زیاد نه خیلی کم.
من همینا رو رعایت کردم آب دورش که زیاد بود کمتر شد.

برا منم زیاده نه قند داشتم نه چیزای ابکی خوردم فایده نداره

دیابت داری
منم 20بودم تا اخر همون موند
من دیابت داشتم

میتونه از قند باشه
منم اینجوری بودم اب دور جنینم زیاد بود دو هفته ای کنترل کردم آبش کم شد

دیابت نداری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی