۵ پاسخ

سلام منم آب دوربچم زیاد بودرفتم دکترقرص خشک کننده سفالکسین ۵۰۰دادوگفه تاحدی بخورکه گلوت تربشه بعدیه هفته سونوبده معلوم میشه که کمه یازیاد بعدش خوب شدآبش طبیعی بودرفتم سونو

تا ۲۴اکیه ولی بیشتر باشه خیلی خوب نیست،شیرینی جات نخور،بستنی نخور،قندتو کم کن پایین میاد

عزیزم منم هفته ۲۴ ، ۲۳ سانت بود
دکتر گفت آب روزی سه لیوان مجازی بخوری اما من چون شن کلیه گرفتم تو بارداری اذیت میشم بیشتر میخورم ، دیابت ندارم اما گفت شیرینی ترشی شوری و اینا رو ممنوع .. هندونه و میوه های خیلی شیرین هم نخور

نگفت چکارکنی این چجوردکتر

قندتو کنترل کن

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی