۲ پاسخ

مال من ۳۰ هفته ۲۱ سانت بود هم تو برگه سونوم نوشته نرمال هم سونوگرافیست پرسیدم گفت نرماله
ولی اینجا همه میگن زیاده برا همین نگرانم

شیرینی جات کمتر بخور چیزای قند دار . دیابت نداری؟

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی