۹ پاسخ

آب زیاد بخور
هندونه و دلستر هم عالیه

تا میتونی آب هندونه بخور

مایعات ، دلستر تلخ بازم بپرس از دکترت

هندوانه
و آب زیاد

من رو۱۰بود فک کنم۲۴هفته بودم کم آب میخوردم دکتر نگفت کمه گفت مثلا ۱۲به بالا خوبه خلاصه تا تونستم مایعات و آب میخورد اما ن دبگه خیلی زیاد بعد ۳هفته شد۱۳

آب و آبمیوه و دلستر زیاد بخور عزیزم

و سرم

اب خیلی زیاد هپارین

چندی؟؟

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری