۳ پاسخ

من اب دورش، ۲۹بود بعد سه هفته ۱۸ شد
مایعات اصلا نخوردم فقط اب میخوردم چون هوا گرم بود نمیشد نخوری بجاش مایعات نمیخوردم
شیرینیجات این مدت اصلا لب نزدم میوه های ابداراصلاااا
نگران نباش رعایت کنی میاد پایین

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

اب خیلی نخور اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری