۳ پاسخ

آب زیاد بخور میگن خوبه برای اب دور جنین

نه با امپول فشار طبیعی زایمان میکنن

نه اگه شرایط اوکی باشه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی