معمولا کیسه اب میترکە
عزیزم شما اب جنینتون از هفته چند بهتون گفت زیاده؟ من ۲۱ هفته هستم دکتر گفت اب دور جنین زیاده چی باید بکنم شما چجوری خوب شدید؟
قرق میشه 🤣🤣🤣
علتتش باید معلوم باشه اول اگ دیابت داری کنترل شه خطرناکه
پارگی کیسه اب و زایمان زودرس اینا اتفاق میوفته البته ن همیشه خیلیا بااینکه اب دور جنینشونم زیاد بود بارداریو عادی طی کردن تموم شده بصیام هست ابشون نرماله ولی کیسه ابشون میترکه و زایمان زودرس میشن معلوم نمیشه این چیزا
سوال منم هست امروز سونو به منم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.