میخام بیمارستان مردم واسع زایمان برم بنظرتون چقد میگیرین

۴ پاسخ

بیمارستان مردم چند سال پیش خوب بود الان نمی‌دونم رسیدگیش چجوریه ؟

کدوم منطقه ست مردم

من سزارین دومم زنگ زدم گفتن ۲۵ تومن

بیمارستان خوبیه؟رسیدگی داره بعدش؟دکتراش چطورن؟
من اونجا با دکتر مهرافروز صحبت کردم که اگه دکتر خودم بیمارستان دیگه قبولم نکرد بیام اونجا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری