بیمارستان ام البنین چطوره واسع زایمان؟

۲ پاسخ

جمع شده اومده ولایت
ساختمونش که نوساز و تمیزه ولی پرسنلش رو نمیدونم، بخش نوزادانشم خیلی خوبه

ظاهرا میگن انتقالش دادن بیمارستان ولایت ولی من خبر از خوب و بدش ندارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری