۴ پاسخ

وای ام البنین پاتو نزارولی هاشمی نژاد من کورتاژ داشتم و زنداداشمم زایمان داشت راضی بودیم

دولتی شنیدم که خوبه و دکترای خوبی داره

دولتی .
منم خواستم ام البنین یاشریعتی یا هاشمی نژاد یکی برم .
خواهرشوهرم دوتا شکم رفت اونجا میگه خوبه .بعضیا بد میگن

دولتیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری