۸ پاسخ

فرق باد و مدفوع متوجه نمیشه، فکر میکنه مدفوع هست خودشو میگیره، طبیعیه

چون تو این سن تشخیص نمیدن باد شکم دارن یا پی پی،همون عادتی که واسه پی پی داره واسه باد شکم هم انجامش میده

عزیزم کاملا طبیعیه چون تازه از پوشک گرفتی معذبه و ی ترسی هم داره اشکال نداره با دلش کنار بیا تا اوکی بشه

پسر منم برای مدفوع کردن خیلی تقلا میکرد طبیعی .من براش برچسب خریدم گفتم اگ دستشویی کنی برچسب میدم بهت بعد یواش بواش ک شروع کرد دشتشویی کردن جیغ میزد میترسید باهاش بازی کردم مثلا ببخشید مدفوعش و شبیه شکلای مختلف تصور میکردیم براش شده بود بازی خوشش میومد .باید صبر داشته باشی عزیزم درست میشه

توالت فرنگی بخر براش کارتون بزار برای استفاده از پاتی

وقتی ک دستشویی داره ببرش تو دستشویی و خودش رو تنها بزار بگو هر موقع دستشویی کردی منو صدا کن من پشت درم یواش یواش درست میشه

تازه از دوشک گرفتی؟

عزیزم گوز ک دم ب دقیقه نیس شاید روزی ی بار پیش بیاد
زیادی بهش گیر دادی

سوال های مرتبط

مامان سید محمد❣️ مامان سید محمد❣️ ۳ سالگی
فک کن یه بچه ای باشه تو اطرافیان نزدیک ،هم خونه تون نزدیک باشه هم بچه خواهرت باشه از طرفی خواهرت جاری هم هست یه بچه دیگه ش هم هم بازی بچه ت باشه ولی این از رو کوچیکی یا بی عقلی هر از گاهی یه چیزی پرت کنه برای بچه ت مثلا حسودی کنه چرا داداشم با تو بازی کرد یا وسیله بهم ندادی
اول اینکه نمیشه قطع رابطه کرد
دوم اینکه اون بچه به شدت زبون نفهمه
بچه شما هم به شدت که چی بگم فوق‌العاده آرومه
در حدی که دیشب از عصبانیت گفتم تو هم بزن گفت نه گناه داره
من چیکار کنم با این بچه
کلی مواظبت می کنم حواسم هست ولی باز یهو تو تنش ها یه چیزی پرت می کنه
گاهی میگم صبوری کن میگذره بچه ها بزرگ میشن احترام خواهر برادری میمونه گاهی میگم بحث کنم بعد میگم اصلا بحث کن خودت میبینی پدر و مادرش مقصر نیستن از روز اول بچه شون بد قلق بود
بچه من هم برای همه بی زبونه ،اگه بخوام بهش فشار بیارم که بخواد قلدری کنه فقط روح و روان بچه به هم می‌ریزه و خودم چی کنم دیگه بچه م عاقله صبوره ،واقعا نگران این حد از مهربونیش هم هستم از طرفی میگم چرا یکی بچه منو می‌زنن من نباید اونو بزنم یا دعوا شدید کنم
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ سالگی
مامان رایبد💙 مامان رایبد💙 ۴ سالگی
امروز ده روز که رایبد از پوشک گرفتم باید عرض کنم من همیشه قبل از هر چالش و موقعیتی اینقدر که استرس قبلش از پا درآوردتم خود اون موقعیت سخت و جانفرسا نبوده😂
مثلاً از شیر گرفتن، واکسن زدن، تایم های بیماری و مریضی و در نهایت همین پوشک گرفتن...
اینقدر ترک پوشک برام شده بود کابوس که اصلا دلم نمی‌خواست وارد این پروسه بشم خصوصاً که هر روز کلی مامان مستاصل اینجا میدیدم که راجع به قضیه پوشک گیری مینالیدن😥
اما خداروشکر این مرحله هم خیلی راحتتر از اون چیزی که تصور من بود سپری شد، و رایبد بخوبی با این قضیه کنار اومد و همکاری کرد...
اینم بگم تا الان خیلی مواخذه شدم که چرا بچه رو از پوشک نمی‌گیری و دیر شد اما من از اول زمان مورد نظرم سه سال بود که بچه به آمادگی کافی برسه، خیلی ها مسخره‌ام کردن، خیلی ها بهم طعنه زدن و فکر کردن بخاطر تنبلی و راحتی خودم این کارو تاخیر میندازم اما برام مهم نبود، مهم این بود که تو این مسیر بچه ام آسیبی نبینه و هر دو اذیت نشیم، که خداروشکر همینم شد😍
شما هم کاری به اظهار نظر اطرافیان نداشته باشین، هر مادری شناخت بهتری از بچه اش داره👌
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
بیاین تعریف کنم از خونه مامان دوستم 😐😐
وقتی رفت به مامانش گفتم گفته چرا قهره گفت آره گفته سر دوس پسرش 😐😐
گفتم من اینهمه احترامش رو دارم ولی قرار نیس تو همه مسائل من نظر بده که به من میگه با دوست شوهرم دوس شو
خب من خوشم نمیاد
من یبار راجب دوس پسر ناخنکارش نظر دادم بهم گفته گوه خوریش به تو نیومده
الان من ی جمله از دوس پسر خودم دفاع کردم اینهمه ناراحت شده ؟
منم ازش ناراحتم
گفت درست میگی این ادعاش خیلی رفته بالا
به منم دستور میده ،من بعضی وقتا از دستش گریه میکنم که چرا اینقدر به من دستور میده و برا همه چیز من تصمیم میگیره
گفتم من دیروز به چه قشنگی بهش پیام دادم
خیلی بد جوابمو داده
گفت گفته تو پیام نباید میگفته از هم دلخور نباشیم
باید میگفته ازم دلخور نباشی
من دوستشم هر چی میگم خیر و صلاحش رو میخوام
گفتم دوستمه ،منم همیشه سعی کردم دوست خوبی باشم ولی قرار نیس هر چی گفت بگم چشم همین که تو میگی
گفتم الان حرف آخرش چی بوده
گفت گفته فقط باید بیاد بگه ببخشید ،معذرت میخوام
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
منم عمرا همچین کاری نمیکنم میخواد بیکار شم هر چی شه
گور بابای دوستم و دوس پسر و همه…
یعنی چی که یکی اینقدر ادعاش بالا باشه و اینهمه خودخواه باشه
منم برا خودم شخصیت دارم ،برده دوستم نیستم که یبار خلاف میلش حرف زدم داره اینطور میکنه

پوشک پوشک پوشک شیر خشک نی نی نوزاد بچه پستونک شیشه شیر گهواره