لیدی میل سه روزه نخوردم
شما میخورین

۵ پاسخ

من کلا نمیخورم

بمن نداده

از 23 هفته زود نیست؟ خودت چاق میشی، چون بچه هنوز وزن گیری نداره، 27 به بعد وزن گیری جنین هست

منم خودم میگیرم

نه من هنوز نخوردم
هنوزقراره برم بگیرم کی برم خدامیدونه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی