خانما شما لیدی میل رو چجوری میخورین؟روزی چند بار؟چطوری درستش میکنین

۲ پاسخ

یروز در میون با اب ولرم از قبل جوشیده روزی یکبار

روزی یک بار
آبی ک قبلا جوشیده شده رو ۲ تا پیمونه سر صاف میریزم دمای آب حدود ۴۵ میکنم نباید داغ باشه زیاد
فقط قبلش ببین قندت بالا نباشه استفاده میکنی چون زوده شروعش الان

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری