۸ پاسخ

دکتر به من گفت اگر لازم باشه از ۳۰هفته به بعد میتونی بخوری

با شیر هم نخور خیییلی سنگین میشه

آره درسته فقط همون اول که پودر و میریزی قشنگ قاطی کن باز بشه پودر گوله گوله نشه

بنظرم نخور دکتر برا من فست میل نوشت وقتی خوردم خودم وزن گرفتم و فهمیدم زود بود برا خوردن توام الان نخور

یک روز در میون روزی یک بار میخورم گاهی هرروز یکبار بخاطر ویارم لب به پروتئین گوشت و شیر و اینا نمیتونم بزنم تا الان ک ۶ ماه شد

هفتت پایین چرا لیدی میخورین

الان زود نیس داری میخوری؟

اب ولرم هم میشه ریخت
شیر هم خوش مزه میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری