شربت نعوتادین برای چیه ؟؟؟

۳ پاسخ

سلام انتی هیستامینه
بله خوبه بدید.....خواب اورم کمی هسش نگران نشید

برای ابریزش فک کنم

برا حساسیته. ولی اصلن خاب آور نیس

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۴ سالگی
مامان مریم مامان مریم ۴ سالگی
مامان اسما مامان اسما ۴ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی