۷ پاسخ

نئوتادین

سبتریزین بهتره اما برای کودگان نئوتادین معمولا تجویز می شود چون امن تره

سیتریزین

سیتریزین بهتره اما نباید با شربت کتوتیفن بدی بهش

نئوتادین برای ابریزش خفیف هستش. سیتریزین برای آبریزش زیاد عطسه و آلرژی خوبه

سیتیریزین

سیتیریزین خیلی زود جوابه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان مرسا مامان مرسا ۴ سالگی