مامانا این شربت برای ریه خوبه

تصویر
۶ پاسخ

نگاه من گایافنزین براسرفه دادم عالی بود ولی اینو نمیدونم

اوک گلم ممنون

هم سرفه داره و نفس تنگی و۴روز تب شدید امپول زد ولی بی فاید بود

بله عالیه

خیلی شربت قویه
حتما حتما مقدار دوزی ک گفتن مصرف کنید و بدون نسخه اصلا استفاده نکنید

برای سرفه اش داده؟

سوال های مرتبط

مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی
مامان 💮💓رستا💓 💮 مامان 💮💓رستا💓 💮 ۴ سالگی
مامان سید مهدیار👑 مامان سید مهدیار👑 ۴ سالگی