۸ پاسخ

نه اصلا نده موقع اسهال
نه دی سیکلومین نه لوپرامید

بله تاثیر زیادی دار

مال دلدرده

بله چون اسهال دل درد داره و‌عالیه

پسر من هفته ی پیش اسهال و استفراغ گرفت . دکتر هم به خاطر استفراغ شدید بردم فقط آمپول نوشت . با محلول ors .

دی سیکلومین برا دل درده
اگه اسهالش شدیده شربت لوپرامید بده

نبات داغ من میدم گاهی اوقات که بچه‌هام اسهال میشن ...خیلی تاثیر داره

مال دل درده لوپرامید مال اسهال هستش

سوال های مرتبط